Domov design Kvalitný papier odráža posolstvo, alebo je už sám posolstvom.

Kvalitný papier odráža posolstvo, alebo je už sám posolstvom.

258
0

Pozitívny dotykový vnem z marketingových materiálov prenesie hodnotenie kvality aj na váš produkt.

Ľudia kupujú iba veci, ktorým, aj keď len podvedome, chcú dôverovať. Hmat je náš zmysel pre pravdu a my tomu veríme. Tlačové médiá zohrávajú dôležitú úlohu pre budovanie dôvery, pretože sa ich môžeme dotýkať rukami. Keď na nás obal alebo marketingový materiál pôsobí pozitívne aj hmatom, prenesieme hodnotenie kvality podvedome aj na ponúkaný produkt. Kvalitný papier vo vyššej plošnej hmotnosti je vnímaný u marketingových odkazov ako hodnotnejší, exkluzívnejší, podnetnejší a zmysluplnejší. Kvalitný obal a tlačená propagácia má tiež pozitívny dopad na vnímanie cien. Marketingoví pracovníci by mali pri výbere papiera zvážiť aj hmatové vlastnosti materiálu, ktorý budú používať na propagáciu značiek svojich výrobkov.

mondi, Pergraphica

Spoločnosť MONDI UFP je významným dodávateľom tlačových materiálov. Pred piatimi rokmi sa výrobca grafických nenatieraných papierov zameral na výrobu dizajnových papierov pod názvom PERGRAPHICA®. Je to papier určený pre kreatívcov s menom, ktoré odráža vaše emócie a osloví všetkých, ktorí hľadajú dokonalosť.

Pergraphica, mondi

Šesť typov materiálov v širokom rozsahu plošných hmotností (90-300g/m2) pre použitie na širokej škále tlačových zariadení, s dôrazom na kreatívne využite, ako sú luxusné obaly, vizitky, diáre, časopisy, katalógy, kalendáre, pozvánky na kultúrne podujatia, svadby a predovšetkým knižné publikácie.

PERGRAPHICA® sa často používa na tlač katalógov a kníh, ktoré sa týkajú dizajnu a umenia, pretože materiál žiarivo dotvára bohatý obsah. Na tomto kreatívnom papieri fungujú úplne dokonale detské knihy. Nie je vôbec žiadnym prekvapením, že stále viac vydavateľov si zvolí papier PERGRAPHICA®, aby práve on vyrozprával príbehy, nielen pre tých najmenších. Je nepopierateľným faktom, že analógový svet diárov zaznamenal v ostatných rokoch návrat. Mnoho veľkých známych výrobcov, ale aj menších výrobcov vytvára diáre a bloky pre tvorivú verejnosť z kvalitných materiálov. PERGRAPHICA® dokáže úžasne podčiarknuť originalitu a dokáže vyzvať ku kreativite.

Pergraphica, Feelbook-Whites

Dizajnový rad PERGRAPHICA® je vyrábaný v troch odtieňoch. High White, na ktorom je tlač skutočne brilantná a kontrastná. Classic, prírodne biely materiál s optimálnou belosťou, ktorý je univerzálne použiteľný pre široké spektrum zákaziek. Tretím odtieňom radu bielych odtieňov je Natural, s nádychom slonovej kosti, ktorý je veľmi obľúbený u nakladateľov. Všetky tieto materiály, majú naviac dve povrchové úpravy. Na výber je hladký povrch (smooth), ktorý je na dotyk veľmi príjemný a je vyhľadávaný tiež na tlač fotografií. Druhou možnosťou je drsnejšia povrchová úprava (rough), ktorá vie napríklad nádherne podčiarknuť ilustrácie.

Pre knižné publikácie je na trhu PERGRAPHICA® Ivory Rough 1,5 v plošných hmotnostiach 70, 80 a 90 g/m2. Minulý rok k čiernemu odtieňu PERGRAPHICA® Inginite Black pribudlo 10 nových tmavých odtieňov PERGRAPHICA® Deep&Dark shades vhodných ako pre tlačové materiály, tak aj pre luxusné obaly, kde krásne vyniknú finálne aplikácie.

mondi, Pergraphica

Exkluzívnym dodávateľom papierov PERGRAPHICA® je na Slovensku spoločnosť Europapier, ktorú môžete priamo kontaktovať ohľadom bližších informácií alebo vzoriek na: 0850 11 12 31-2 alebo e-mailom: office@europapier.sk.