Domov design drupa preview – 2nd Edition

drupa preview – 2nd Edition

1157
0

Už 17. novembra na online platforme drupa preview prebehne druhé kolo prednášok a prezentácií na tomto internetovom portáli.

Druhé kolo nadväzuje na prvé októbrové podujatie a bude rovnako rozdelené do troch častí:

Conference area – predstavia sa medzinárodní rečníci, ktorí budú hovoriť o trendových témach z polygrafie a poskytnú návštevníkom príležitosť komunikovať s nimi kladením otázok počas živých webových relácií. V konferenčnej časti ďalej bude priestor na krátke prezentácie. Vystúpia aj Achim Halpaap či Michael Gale so svojimi impulzmi o budúcnosti tlačového priemyslu.

Program:

  • 10:30-11:00 Atramentová revolúcia v digitálnom svete (Yoshinori Domae, riaditeľ pre technológie a inovácie, iPrint, School of Engineering and Architecture of Fribourg)
  • 11:10–11:40 Prehliadka flexibilného balenia (Amir Dekel , Business Unit Manager,  ISRA VISION AG)
  • 12:00-12:30 Trendy v maloobchode a obaloch (Jack Stratten, Senior Trends Consultant, Insider Trends)
  • 13:20-13:50 Tlač v digitálnom svete (Marco Kersch, Product Management & Operations, AZ Direct; Kristin Kain, Strategic Advisor)
  • 14:00-14:30 Doplnkové technológie (Fons Put, Senior Innovatieadviseur, VIGC Kenniscentrum Grafische Innovatie)
  • 15:10-15:40 Hodnota tlače pri multikanálovom publikovaní (Rüdiger Maaß, CEO,  Fachverband Medienproduktion e.V.)
  • 15:50-16:20 Posúvajúca sa komunikacia – nástroj pre naše spoločnosti (Andrea Briganti, Managing Director, ACIMGA und Federazione Carta e Grafica)
  • 16:30-17:00 Destinácia drupa: Priemyselná tlač (Deborah Corn, Intergalactic Ambassador to The Printerverse, Print Media Centr.)

Exhibition space – v tejto časti sa po zaregistrovaní máte možnosť pozrieť na živé vysielania o témach ako je atramentová tlač, trendy v packagingu či nové technológie. Opäť sa zúčastní Kristin Kain a s ňou aj Marc Kersch z Bertelsmann Group, ktorí budú adresovať debatujúcim otázky, ako môže tlač prežiť v digitálnom svete.

Networking plaza – tu sa sprostredkúvajú stretnutia medzi návštevníkmi a vystavovateľmi. Po zadaní dopytu je cez filtrovanie možné nájsť konatkty potencionálnych záujemcov, alebo dodávateľov. Po dojednaní stretnutia je možné sa virtuálne stretnúť cez video, alebo audio hovor.