Domov Témy Rozhovor Človek za príbehom: František Uhal

Človek za príbehom: František Uhal

644
0

Ing. František Uhal, konateľ a obchodný riaditeľ UHAL trade s.r.o.

Absolvent strojárskej priemyslovky a priemyselného designu na strojníckej fakulte Technickej Univerzity v Košiciach mal k strojom a zároveň aj designu vždy blízko.

Pôsobenie v oblasti reklamného značenia začínal ako výrobca reklamy a postupne začal zariadenia priamo predávať.

„Mysleli sme si, že predajom niekoľkých laserov zaplníme a nasýtime náš trh.

Keď sme ale hneď v prvom roku predajov trojnásobne prekročili predpokladaný počet predaných strojov, potvrdilo sa nám, že záujem neutícha ale naopak je stále tu“.

Začínali sme s predajom čínskych laserových systémov, a následne sme sa v roku 2007 stali distribútormi amerického výrobcu Epilog a aj talianskeho výrobcu SEI laser. To nás posunulo na najvyššiu úroveň. Teraz naše portfólio obsahuje viac než 50 rôznych typov laserov, pretože sa stále držíme našej základnej ídei: Ponúkať zákazníkom lasery, ktoré čo najviacej splnia ich požiadavky. Preto v našej ponuke nájdete viacej typov laserov od viacerých výrobcov.

https://www.youtube.com/watch?v=wNFYKnJPQYY&t=12s

„Kľúčovou devízou našej spoločnosti je naše know-how, ktoré sa snažíme našim zákazníkom sprostredkovať, byť im nápomocnými pri rozhodovaní o správnej voľbe materiálu na konkrétny typ zadania“. Snažíme sa poradiť vo všetkom, s čím sa zákazník pri gravírovaní môže stretnúť. Veľmi rýchlo sme prišli na to, že servis je tým, čo predáva. Nie cena, ale sprievodné služby, kvalitná servisná podpora, poradenstvo a to všetko vo veľmi krátkom čase – to sú hlavné dôvody, prečo sa zákazník rozhodne pre nás, prečo nám dôveruje.  Preto sme aj vypracovali Príručku ako začať podnikať v laserovom gravírovaní a rezaní – jedinečnú pomôcku pre štart v tomto segmente. Chceme aby sa našim zákazníkom darilo a boli úspešní, pretože iba takí zákazníci sú zákazníkmi, ktorí nakupujú, vracajú sa a rastú spolu s nami. Zákazník, ktorý je spokojný so servisom sa pri potrebe kúpy nového stroja už úplne samozrejme obracia na nás.

Dnes pri predaných stovkách kusov sa teda čím ďalej viac zaoberáme servisom a podporou našich zákazníkov. Neustále sa snažíme, aby náš servis bol na čo najvyššej úrovni, preto naši technici pravidelne chodia na školenia do USA aj Talianska. Veľkým zlepšením situácie sa stalo otvorenie európskej centrály Epilog v Holandsku v roku 2017, čím sa dodanie nových strojov, ako aj náhradných dielov veľmi zrýchlilo a je dnes v rádoch dní.

www.uhal.sk

Ďalším firemným míľnikom bolo v roku 2014 otvorenie českej spoločnosti UHAL trade cz, čím sme si významne posilnili svoje postavenie v Čechách.

Pripravujeme pre našich zákazníkov viaceré podporné školenia a tutoriály, ktorými by sme im chceli priniesť praktické rady a skúsenosti pri obsluhe jednotlivých strojov, či práci so softwarom. Chceme, aby si každý z účastníkov našej prezentácie odniesol domov praktické rady a návody, ako zlepšiť svoje podnikanie, prípadne ako začať podnikať v laserovom gravírovaní a rezaní.