Domov Eventy virtual.drupa 2021: meníme výzvy na príležitosti

virtual.drupa 2021: meníme výzvy na príležitosti

507
0

Virtuálny veľtrh drupa 2021 predstavuje svoje možnosti pre vystavovateľov i návštevníkov.

Ako sme informovali 3.12.2020, po dôkladnej konzultácii s vystavovateľmi a partnermi musel byť veľtrh drupa, – popredná svetová výstava tlačových technológií – na rok 2021 zrušený kvôli účinkom koronovej pandémie. Do nasledujúceho veľtrhu v roku 2024 organizátori premosťujú časové okno štvordňovým digitálnym podujatím virtual.drupa. Dátum usporiadania bol stanovený na termín pôvodne plánovaného veľtrhu drupa: 20 – 23. apríl 2021.

Claus Bolza-Schünemann

„Virtuálna udalosť má v danom čase presne ten správny formát. Účasť na drupe podľa obvyklých parametrov bola pre mnohých vystavovateľov príliš veľkým rizikom, vzhľadom na klesajúci vývoz a obrat, ako aj značné cestovné obmedzenia, ktoré by tiež ovplyvnili návštevníkov. Nové digitálne fórum je virtuálna platforma, ktorá poskytuje spoľahlivý pilier a príležitosť na udržiavanie hodnotnej komunikácie v tomto odbore do roku 2024.“ Claus Bolza-Schünemann, drupa President, predseda výboru drupa

Ako už drupa prezentovala na svojich predchádzajúcich online podujatiach , na platforme virtual.drupa 2021 budú k dispozícii tri virtuálne priestory:

Conference Area

Prenos vedomostí prostredníctvom kľúčových slov, prezentácií, diskusných kôl, živých stretnutí s témami budúcnosti a najnovšími trendmi.

Exhibition Space

Prezentácie výrobkov a inovácií vo vlastných profiloch jednotlivých vystavovateľov, výmena informácií s medzinárodnou komunitou.

Networking Plaza

Sieť na zoznámenie sa s existujúcimi a novými kontaktmi prostredníctvom videokonferencie pomocou drupa prostriedkov.

Časový sled

Pre vystavovateľov je pripravený balíček v ktorom je obsiahnuté:

  • zaradenie do databázy vystavovateľov na portáli drupa
  • veľtrh v online showroome
    • vlastný firemný profil vystavovateľa
    • prezentácia výrobkov a služieb
    • označenie kontaktov
  • 3 bezplatné čísla kódov produktov
  • dohľadávanie potenciálnych partnerov (vyžaduje sa bezplatná registrácia)
  • videokonferencie s maximálne 4 osobami (iba v dňoch konania veľtrhu)
  • videá vystavovateľov:
    • zverejnennie jednej spoločnosti / obrazového videa
    • zverejnenie jedného produktového videa na každé číslo produktu
  • Novinky spoločnosti o produktoch na veľtržnom portáli virtual.drupa.com, alebo drupa.com

Celková cena balíka: 4 900 EUR (bez DPH)


1. Databáza výrobkov

Databáza výrobkov vystavovateľa ponúka množstvo filtrov a možností výstupu pre rozsiahle vyhľadávanie:

  • údaje o vystavovateľovi a produkte na stránkach virtual.drupa.com, alebo drupa.com
    • v databáze drupa (abecedný adresár vystavovateľov a výrobkov)
    • v aplikácii drupa (online – showroom)
2. Online showroom:

Existujúce online showroomy na príslušných portáloch veľtrhu sú neoddeliteľnou súčasťou katalógu digitálneho veľtrhu a na ich základe ponúkajú vystavovateľom ďalšie možnosti prezentácie ako spoločnosti. Na základe informácií o vystavovateľoch v showroome môžu návštevníci bezplatne využiť funkciu vyhľadávania na prieskum a nájdenie tých správnych vystavovateľov. Návštevníci dostanú zoznam výsledkov, s ktorými môžu vstúpiť do showroomu vystavovateľa. Online predvádzacie miestnosti je možné prezerať na stolnom počítači / notebooku, ako aj prostredníctvom veľtržnej aplikácie na mobilnom zariadení. 

3. tri bezplatné čísla kódov produktov

Návštevníci dostanú pred virtuálnym veľtrhom vopred informácie o kategóriách produktov o nových dodávateľoch služieb a výrobcoch produktov. Vystavovatelia toto môžu využiť komplexným a efektívnym predstavením kategórií produktov, ktoré sa ich týkajú.

 To umožní generovať nové kontakty so zákazníkmi.

Je potrebné si vybrať v nomenklatúre kategórie produktov, v rámci ktorých budú môcť návštevníci nájsť vašu spoločnosť v digitálnych a tlačených médiách.

4. Dohľadávanie

Matchmaking má umožniť vystavovateľom a obchodným návštevníkom vzájomne sa selektívne prepojiť, chatovať a dohodnúť si schôdzky. Tento nástroj zjednoduší a spresní počiatočný kontakt (na základe zhody účastníkov podľa kategórií výrobkov a štrukturálnych otázok). Vďaka tomu budú účastníci tiež schopní nadviazať kontakty a  stretnutia. Mobilný prístup k funkciám bude okrem online prístupu cez internet (napr. na počítači alebo notebooku) možný aj prostredníctvom aplikácie.


Mobilná aplikácia drupa
drupa.com

Aplikácia drupa vám pomôže naplánovať si návštevu veľtrhu a poskytne komplexné informácie o tlači a médiách v Düsseldorfe. Offline vyhľadávanie, pripojenie GoogleMaps a interaktívnej mapy výstaviska vám umožní perfektne pripraviť návštevu veľtrhu. Keďže však veľtrh bude virtuálny, prináša aplikácia aj ďalšie potrebné informácie a všetko, o čom sme písali vyššie.