Domov Prax Ako na... Koenig & Bauer: Visual PressSupport – systém vzdialenej údržby

Koenig & Bauer: Visual PressSupport – systém vzdialenej údržby

152
0

Jeden obrázok je viac ako tisíc slov. Koenig & Bauer ponúka servisnú podporu prostredníctvom video a obrazového prenosu.

K servisu, ktorý Koenig & Bauer ponúka k hárkovým ofsetovým strojom patrí aj Visual PressSupport. Tento systém umožňuje pri servise na diaľku prenášať zvuk aj obraz z mobilného zariadenia priamo k technikovi na Hotline.

  • nasaditeľný na všetkých mobilných koncových zariadeniach
  • k dispozícii 24/7
  • najrýchlejšie riešenie problémov priamou komunikáciou so servisnými expertmi

Koenig & Bauer, rovnako ako každá iná globálna spoločnosť, bola silno zasiahnutá súčasnými cestovnými obmedzeniami. V tejto situácii je vďaka dátovej službe Visual PressSupport možné uvádzať stroje do prevádzky a riešiť servisné prípady k spokojnosti používateľov na celom svete. Základom bola vzdialená údržba, ktorá je dostupná už od roku 1995, zriadená vtedy pre servis ofsetových strojov Rapida. Avšak komunikácia cez telefón v prípade zložitých mechanických problémov, alebo technických požiadaviek, prinášala riziko, že bude schopná pomôcť len v obmedzenom rozsahu.

Komunikácia s pridanou hodnotou

Preto Koenig & Bauer ponúka riešenie Visual PressSupport. Toto „digitálne náradie“ umožňuje prenos informácií a uľahčuje komunikáciu pre užívateľov a technikov navzájom. Hotline-technik vidí to, čo vidí tlačiar, alebo údržba na stroji. Môže si nechať ukázať stroj v pohybe a tak získať rýchly a komplexný prehľad o situácii. To šetrí rozsiahle popisy a znižuje riziko nedorozumenia v porovnaní s čisto telefonickým rozhovorom. 

Koenig & Bauer Campus: V malom štúdiu, koenig & Bauer tréneri a odborníci zdieľajú odborné znalosti

Predpoklady pre používanie aplikácie Visual PressSupport

  • zariadenie so systémom Android alebo iOS
  • rýchle pripojenie k internetu cez WIFI alebo mobilné dáta
  • odporúča sa používať káblové slúchadlá

Funkčná kontrola aj diaľková inštalácia

V praxi to vyzerá tak, že je možné zrealizovať servis, či inštaláciu strojov, kde sú štandardne požadovaní špecialisti ale tí kvôli cestovným obmedzeniam nemôžu byť na mieste. Napriek tomu je toto všetko vďaka Visual PressSupport možné.

Ako prvé, prebiehajú on-line školenia pre servisný personál zákazníka. O to sa stará školiace a tréningové centrum výrobcu. V priebehu on-line tréningov sa ukazuje a vysvetľuje, čo je dôležité pri inštalácii a uvádzaní stroja do prevádzky a na čo je potrebné dať pozor napríklad pri práci na vysokonapäťových systémoch. 

Potom sú zamestnanci schopní sami nezávisle príslušný stroj  nainštalovať a údržbovať. Predtým, než je stroj uvedený do prevádzky prvýkrát, nechá si špecialista z Koenig & Bauer ukázať všetky dôležité miesta. Medzi ne okrem iného patrí zapojenie všetkých prípojok, káblov, alebo napríkad prípojok vodného chladenia. Pomocou Visual PressSupport, špecialista vidí systémové časti na obrázkoch, alebo vo videu a je schopný viesť zamestnancov na mieste krok za krokom, rovnako ako vie označiť miesta, ktoré chce vidieť znova a presnejšie, alebo kde je potrebné vykonať ďalšie úpravy. Komunikácia je teda nielen hovoreným slovom, ale bola rozšírená o živo prenášané video a komentáre. Kontrola pred spustením sa tiež robí takto na živo, aby všetci vedeli, o čom hovoria.

Ale Visual PressSupport vie ešte viac: na prenášaných obrázkoch je možné vyznačiť problematické miesta, čím sa uľahčí presnejšia identifikácia problému, alebo dôležité miesto pri pracovnom postupe.

Zároveň je možné zdiaľať so servisným technikom fotografie zo správania sa stroja, ktoré boli urobené počas zaznamenania nejakého problému. Je tak možné riešiť situáciu, ktorá vznikla náhodne v minulosti a „práve teraz sa nedeje“.

Technik je zároveň schopný poslať obsluhe potrebné schémy, či nákresy, ktoré uľahčia riešenie.

Rôznorodosť aplikácií

Visual PressSupport pomáha v množstve situácií, ktoré nastávajú pri bežnej prevádzke. Takto je možné aj diaľku vyriešiť zákaznícke otázky, alebo poskytnúť pomoc a radu pri mechanických problémoch a to nie len pri tlačových strojoch.

Pri doterajších servisných zásahoch na diaľku je úspešnosť na úrovni 80%. Očakáva sa, že s Visual PressSupport toto číslo významne vzrastie. Bude menej nejasností a aj rečová bariéra bude menšia – pretože jeden obrázok je viac, ako tisíc slov.

O spoločnosti Koenig & Bauer

Koenig & Bauer je najstarší výrobca tlačových strojov na svete s najširším sortimentom výrobkov v tomto odvetví. Už viac ako 200 rokov spoločnosť podporuje tlačiarne inovatívnou technológiou, procesmi šitými na mieru a širokou škálou služieb. Portfólio sa pohybuje od bankoviek po kartón, fólie, plechy a sklenené obaly až po knihy, výstavníctvo, označovanie, dekoráciu, časopisy, reklamu a obaly novín. Ofsetová a flexografická hárková a rotačná tlač, bezvodý ofset, alebo digitálna atramentová tlač – Koenig & Bauer je doma a často je lídrom takmer vo všetkých tlačiarenských procesoch.  Vo finančnom roku 2019 vytvorilo 5 800 vysokokvalifikovaných zamestnancov na celom svete ročné tržby vo výške viac ako 1,2 miliardy eur.

Pre viac informácií navštívte www.koenig-bauer.com

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here