Domov design Mondi: PERGRAPHICA® Catching Feels

Mondi: PERGRAPHICA® Catching Feels

322
0
PERGRAPHICA - Catching Feels

Pozvánka na online spustenie programu PERGRAPHICA® Catching Feels 22. októbra o 15:00 SEČ.

Vážení milovníci papiera! Nahliadnite spolu s rečníkmi Mattom Hornbym z FOILCO a Cosom Mingidesom z kreatívnej agentúry TRUE, do zákulisia nového Lookbooku PERGRAPHICA®. Vďaka prispievateľom z kolekcie Adobe Stock Premium Collection nás film Catching Feels vezme na zmyslovú cestu šiestimi pocitmi, (vyrovnanosť, vášeň, zvedavosť, individualita, čestnosť, sloboda) v ktorých sú emotívne vizuály vylepšené pomocou rôznych tlačových a dokončovacích techník zvýrazňujúcich odtiene papiera, ktoré dodávajú hĺbku kreatívnej vízii. Zoznámite sa s dizajnovými papiermi PERGRAPHICA®, ako aj s tlačami a špeciálnymi technikami dokončovania použitými v knihe spolu s odborníkmi na dizajn, špeciálne dokončovacie práce a papier, ktorí boli do projektu zapojení:

Zoe Truchy je produktovou manažérkou pre dizajnérske papiere v tíme pre výrobu papiera v spoločnosti Mondi Uncoated Fine Paper.

„Má dlhoročný milostný pomer s papierom a všetkým, čo s ním môžete robiť, a za PERGRAPHICA® sa vydala v roku 2019. Dieťa z kampane Catching Feels sa narodilo na jej veľkú radosť v roku 2020“

Matt Hornby je obchodným riaditeľom spoločnosti Foilco a je súčasťou rodinného podniku. Celý život sa venuje razobným fóliám. Za posledné desaťročie si dal za cieľ prekonať priepasť medzi kreatívcami, značkami a výrobným procesom, pokiaľ ide o použitie razobnej fólie, ktorá ponúka najširšiu škálu farieb, povrchových úprav a efektov v priemysle. Prostredníctvom vzdelávania, nadšenia, testovania a technického poradenstva pôsobí ako podpora pri používaní rôznych druhov povrchových úprav na dosiahnutie optimálnych výsledkov.

Karen Henderson je manažérkou vývoja zákazníckych projektov vo Veľkej Británii pre Mondi Uncoated Fine Paper a v Mondi pracuje už viac ako 13 rokov. Zastávala rôzne pozície vo Veľkej Británii v oblasti predaja a marketingu a je tiež autorizovanou obchodníčkou. Má vášeň pre udržateľnosť a úzko spolupracuje so zákazníkmi, aby z každého tlačového projektu vyťažila maximum.

Cos Mingides je spoluzakladateľom agentúry a vedúcim kreatívneho oddelenia spoločnosti True. Svoju kariéru začal v spotrebiteľskej oblasti, kde pracoval na značkách ako Pepsi, Disney a Mercedes-Benz. Potom sa presunul do spoločnosti Envy, kde objavil svoju vášeň pre zložitosť B2B marketingu. Vytvoril niekoľko ocenených kampaní, ktoré ocenili The Drum, Marketing Week, B2B Marketing a ANA, a najmä vďaka nemu bola spoločnosť True v roku 2020 vyhlásená asociáciou ANA (the Association of National Advertisers) za globálnu B2B kreatívnu agentúru roka.

Nezabudnite: 22. októbra o 14:00 GMT, 15:00 SEČ (trvanie: 60 minút)